Monday, July 25, 2011

Blockbuster Night 2011


Ini la bah cerita paling hangat minggu lepas yang aku mau blog time weekend tu tapi gara-gara tiada internet di rumah terpaksa lambat baru aku post ni cerita :(.  Tapi tidak apa.  Biar lambat asal ada ya.

Jadi kepada peminat setiaku yang masih tidak sabar mau tengok hasil shoppinganku semasa my Paris trip February 2011 tu... harap bersabar... Aku malas mau bongkar dan ambik gambar. Hehehehe... jadi tunggu laa ahh... harap-harap time posa nanti ada masa ler menggambal.

So, berbalik kepada cerita asal... on 22 July 2011 (Friday) @ 6.30pm, seperti tahun-tahun sebelum ni, Hotel Hyatt Kinabalu telah mengadakan appreciation party for their Private Line members.  The dresscode for the night is Movie Character.  Time mula-mula dapat invitation punya laa me, Tasha & Karen sexcited mau pigi ni party!  Karen siap mau jadi Marilyn Monroe!  Tasha pulak kami mau suruh dia jadi Kim Kardashian!! And me pulak kepingin jadi siapa tau???


Hehehe...

????
???
??
?

????
???
??
?

????
???
??
?

Audrey Hepburn 
Breakfast at Tiffany's.....

Wehoooooooooooooooo.......


Setelah seminggu kemudian, angan-angan jadi taik ayam.  Tiba-tiba ramai di antara kami yang ada komitmen dan tidak dapat attend to the party.... tinggal me & Tasha saja.  Itupun sikit lagi aku belot tak mau pigi.  Memandangkan kami sudah bagi confirmation kehadiran dengan pihak Hotel Hyatt so kami pigi jak laa... last minute pun... last minute laa.... kesimpulannya... pakai JEANS laa kami urang.... Mana la sempat mau bersiap/cari baju lagi. 

Untuk memeriahkan majlis, me & Tasha telah mengajak our dear friend - Dr. Awangku Hassanal @ Nal :).  Gembiranya kami bila dia setuju mau join to the partayyyyy.... Wehoooo.....  (Nal, we are glad you join us.  Hopefully next year kita pigi together lagi ya.  Hihihi...)



Maybe Hotel Hyatt mau kasih tunjuk sama kami urang dia punya pool yang baru kena renovate tu kali aah... itu la dia buat registration dekat pool side.  Nahh... ni gambar kami bertiga... begamballl berlatar belakangkan swimming pool.  Nasib baik kami tidak buat aksi macam dalam Majalah Mangga. Hehehe... Oh ya! Malam tu Nal ada bawa seorang kawan jugak.   Can't remember his name.  Macam Liu kah namanya?? Alamakkkk... i semakin tua.... oopsss!

Tetamu yang datang malam tu ndak la ramai yang ikut tema majlis.  I mean the dresscode.  But i can see Batman, Jack Sparrow, Memoirs of a Geisha, Tom raider @ Angelina Jolie... ohh... and catwoman!  Kami sempat bergambar dengan catwoman.


Miauuuuuuuuu


Kerana terlalu lapar dan excited... sampai aku terlupa ambik gambar makanannya bah... aduhhh... terbayang-bayang aku lamb nya malam tu.  Huahuahua... Tapi tidak apa... bukan makanan yang mau dicerita.

Ni aku mau cerita pasal kemenanganku malam tu!  Seperti acara setiap tahun, semua tetamu yang hadir diberi peluang untuk berjudi.  Hehehehe.... Bukan judi betul bah... judi main-main... just for fun only ma... Jadi setiap seorang akan dapat duit palsu RM200 sebagai modal untuk memulakan perjudian.  So i play la tu yang game ketam-ketam tu. Nasibku sangat baik malam tu.  Aku start bat RM100. Wang yang aku pertaruhkan sentiasa kena bayar balik.  Just my luck!  Tasha & Nal pulak tidak main so diorang bagi la aku duit palsu dorang. 


Nahh... sibuk kunuk aku gambling di situ.


Dijadikan cerita, aku telah dapat kumpul RM3000 malam tu.  Wang yang kita menang tu hendaklah ditukar dengan token untuk cabutan tiket bertuah. RM500 bersamaan dengan 1 token.  So, i have 6 tokens.  Aku pikir kalo dapat 6 token boleh lah buat 6 kali cabutan bertuah. Rupa-rupanya...... 

3 token @ RM1500  = 1 kali cabutan bertuah!!

and... ertinya... i have...

6 token @ RM3000 = 2 kali cabutan bertuah!!

And lagi cepat kita menang, kita kena cepat terus tukar token/buat cabutan tiket bertuah sebelum hadiah-hadiah dirampas oleh orang! Hihihi...  Ngam-ngam aku baris tu, bulih-bulih perempuan yang berbaris di depanku tu pulak yang dapat hadiah grand prize iaitu TV LCD! Tidak sempat aku tengok apa size dan jenama tv nya sebab dia sudah excited bising-bising di situ sampai aku ndak concentrate mau mencabut tiket bertuahku.  Aku tengok dalam bowl tu macam tinggal beberapa keping cabutan lagi.  Hadiah-hadiah yang tinggal atas meja ku tingu cuma Thermos flush dan beberapa keping envelope.  

Aku teringat dua tahun yang lepas aku pernah main game yang sama dan bila sudah tukar token, aku diminta untuk lempar dart untuk dapatkan hadiah and malang sekali kerana hadiah yang aku dapat time tu adalah mousepad dan payung Hyatt!! Huahuahua... Itu kesnya pasal aku lambat menang... jadi hadiah yang tinggal semuanya yang bidak-bidak.  Hadiah yang best semua orang sudah angkat time tu.

So, sambung cerita... and.... akhirnya aku diminta untuk mencabut 2 cabutan bertuah.... jeng-jeng-jeng.... Kamu mau tau kah apa hadiah yang aku dapat malam tu?? Hihihi...


????
???
??
?

????
???
??
?

????
???
??
?
????
???
??
?

????
???
??
?

????
???
??
?

It's a one night weekend stay for two persons in a Presidential Suite @ Hyatt Kinabalu

Wehooooooooooooooooo.......... please be jealous with me! Huahuahua...

Dapat sudah aku imagine kebesaran/keluasan bilik tu sebab last year kami sudah pernah dibawa untuk tengok bilik tu sebelum ni.  Memang luas!  Boleh berpartayyyy.....


and cabutan yang kedua is...

7.8" Portable Mini DVD Player

Lucky me!!





Senyum sampai telinga ni sebab senang hati.... I decided to give the mini DVD Player to Tasha since she invest RM200.  Hihihi... Actually si Nal & his friend pun ada invest sebab dorang macam tak berminat langsung untuk main.  Macam dorang lebih enjoy mau momom jak bah.... Hihihi...  But i cannot give them or share with them my voucher... no-no-no.... hehehe.... itu penginapan saya mau pakai time my wedding anniversary tu nanti.  So Nal, if u read this... thank you for the rm200. Hehehe... Nanti i panggil u datang tengok our room aahh.... Hihihi... jan marah ahh.... nanti lekas tua.



Ini gambar adalah souvinier from Hyatt. 


Setiap tetamu yang hadir malam tu diambil gambar bersama dengan staff Hyatt yang berpakaian ala-ala vampire, witch @ nenek kebayan, koboi tu apa tu? Shanghai nights kah?

When i post this picture dalam FBku... ada yang memuji, berminat dan bertanya tru my FB and sms me pasal my highwaist jeans yang aku pakai malam tu.   Hehehe.... Untuk makluman kepada yang ingin tahu tu.... saya beli ni jeans tahun lepas lagi di KK.  Tiada jenama. Tapi aku tau jeans ni sexy di kaki dan pinggul ku kan. Huahuahua... sila jangan muntah ok!  Selamat malam semua....


THE END....

3 comments:

CathJ said...

susah mau muntah... sebab memang betul pun...cekci... hihihihi....

^_^

Anonymous said...

i like.. nda kan muntah punya..

Nal said...

Thanks for inviting! I had fun! So does Haytham. So if you checked-in to the suite, give me a buzz! I also wanted to see!!!!!